niedziela, 2 czerwca 2013

I jak tu ufać innym......

To straszne co przeczytałem na blogu Ilony !!!

 
Sprawa tyczy się McDulki
i byłej już projektantki SZUFLADY
a dokładniej Cohenny.
 
To coś strasznego !!!!
Bo jak można używać czyjejś pracy i pod tym się podpisać???
Jest to dla mnie niezrozumiałe.
Jeśli ktoś chciałby skorzystać z czyjegoś wzoru
jakiejkolwiek pracy jaką wykonał
to wystarczy napisać i zapytać.
Ale żeby posługiwać się rzeczami z wymianek
i wysyłanie ich dalej jako swoich dzieł ???
To brak szacunku dla prac innych i ich twórczości.
 

Sami przeczytajcie co spotkało McDulkę.

 
Szuflada również zareagowała i podjeła kroki w tym kierunku.
Tutaj wypowiedź Zespołu Projektowego Szuflady.

6 komentarzy:

  1. Witaj, miło że odwiedziłeś mój blog.
    Przywłaszczanie zdjęć cudzych prac jest po prostu złodziejstwem.Tak trzeba to nazywać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje CI bardzo za tego posta i za udzial w calej akcji przeciwko nieuczciwosci w swiecie blogowym

    bardzo serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za to, że nie przechodzisz obojętnie obok takich spraw, a cudza krzywda porusza Ciebie tak samo mocno jak mnie... Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dużo by tu pisać...na ten temat...przykra i smutna sprawa i nie wolno przechodzić obojetnie koło takich spraw...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam To o czym piszesz to są ważne sprawy i nie mogą zostać pominięte.Musimy dbać o prace naszego autorstwa,informować się jeśli ktoś natrafi na znajomego zdjęcia .Taka zwykła życzliwość jest mile widziana .Ja się spotkałamjuz z takimi kradzieżami zdjęć i teraz robię co mogę aby im utrudnić,oczywiście tym dobrym w fachu to pewnie nic nie stoi na przszkodzie ,ale ja jestem spokojniejsza ,że zrobiłam co mogłam.Pozdrawiam i zapraszam również do mojego kawałka świata:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry. Bardzo przykra ta sprawa. Miałem podobną sprawę dawno temu. Jakaś osoba wszystkie moje zdjęcia z moimi rękami z kursów opisywała że to są jej prace. Było to na blog.onet.pl Blog już nie istnieje. Byłem wtedy bardzo zadziwiony takim postępowaniem dorosłych. Ale jak widać takich dorosłych jest więcej. Ciekawe dlaczego tak postępują? Kłamstwo ma małe nóżki i w końcu wpadnie.
    Bardzo Pana pozdrawiam i dziękuję za miłe odwiedziny. My faceci musimy się trzymać razem. Wiele uśmiechów, Kuba.

    OdpowiedzUsuń